//Call me maybe




aku lebih rela tidak mengenal dirimu dari aku kehilangan dirimu ..
08 October 2013 | 8:05 AM | 0 Notification(s)
hello pocoyo .. eik pocoyo ? hal pulak kan pocoyo tiba2 .. hehhe Assalammualaikum wahai readers ku yang ku sanjung dan ku hormati sekalian .. *poyo macam ada lagi readers kau azie* 

okay okay okay let it be laa bilang org kan dgn apa yang jadi sama aku lately ne .. c apiez juga bilang tuhan itu maha adil .. inshaAllah lambat laun mereka mereka mereka yang berbuat durjana sama aku pasti mendapa balasan yang setimpal .. bukan juga aku mau mendoakan benda yang nda baik utk mereka tapi hmm susah juga aku mau cakap lagi . aku rasa cukup cukup dan cukup laa segala penderitaan yang aku lalui .. yang allah uji aku dan yang aku ciptakan sendiri . okay aku sangat ndaa tahan okay .. paham kaa sangat ? hmm sakit nya juga bukan alang-alang . mengalahkan sakit ampus yang terlampau sudah okay .. terima kasih ya allah sebab kau berikan aku dugaan sebegini untuk ku menilai sesuatu yang LAYAK DIGELAR PERMATA dan yang mana satu BESI BURUKKKKKK .. alhamdulillah iyaa aku sudah dapat mengenalnya dengan lebih jelas .. okay soon akan balik tawau .. kasi chill2 duluu jiwaa d tawauu then inshaAllah sudaa chill .. sudaa tenangg .. sudaa buang segala yang perit yang derita aku balik laa kk .. itupun kalau masih ada niat laa .. kalau tiada hmm QUIT laa mknanya .. berambus darii kolej yang bikin bankrap mak bapak akuu .. berambuss darii manusia yang bermuka-muka .. berambusss darii merekaa yang selaluu amik kesempatan ke atas aku yangg senang diperdaya .. hahahah commonn azieee .. diperdaya laa sangat kann .. hihihi omg omg omg .. hmm btw to mybestiesss .. wanie , salvina , ieka , syukri , farhan , rarra , berik , mues and more .. TERIMA KASIH guys for everything .. yaaa thanks ar lot .. ! terima kasihh .. terima kasih yang tidak terhingga ne .. okay mungkin tanpa kamu aku ndada sudaa dkt dunia ne gara2 suma masalah yg dtg smaa aku yang tiada kenal erti BERHENTI ne .. bsyukur sangat dapt jumpa kawan .. hmm bukan kawan tapi SAHABAT yang sentiasa sama aku ndaa kira aku susah .. senang ... papa kedana .. or everything laa .thanks juga sebab sntiasa bagi aku support .. kata-kata semngt utk teruskan hidup aku yang hmm tiada ertinya ne .. thanks jaga aku time aku tengah sakit . layan kerenah aku yang degil bilaa sakit .. hehehe werrhhh terimaa kasihh .. aku nda tau cmna mau balas apa yg kamu buat sama aku ne .. hukhukhu okayyyy aku sayang kamuu semua .. sangat sayangg gengg :(( 




Older Post | Newer Post