//Call me maybe




alfatihah =.=
05 December 2013 | 7:34 AM | 0 Notification(s)
assalammualaikum ..

Bismillahirahmanirahim 
Alhamdulillahirabbilalamin .. Arrahmanirahim . Malikiyawmiddin Iyyakanabudu waiyyakanastain .. Ihdinassiratimustaqim.. siratailazinaanamtaalayhim .. ghayril maghdubi alayhim wala dhadhallin ..


aLfatihah .. semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dalam golongan orang-orang yang beriman .. genap 3bulan  "Mohd Asyhraf Dinzie" telah pergi meninggalkan kami .. sebak rasa didada bila ingat apa yang terjadi .. ya allah kau berikan diri ini kekuatan untuk teruskan hidup dan bagilah hamba mu ini kesempatan untuk menebus segala yang jadi sebelum ini .. amin ya rabbalalamin .. 

hmm beginilah kalau suda bertapa lama d tawau then bila malam terakhir di tawau mula rasa sebak di dada .. hmm ku pergi lagi tinggal keluarga dan ku jauh dari sisinya arwah Mohd Ashyraf Dinzie .. ya allah diri ini sangat merindukan dirinya .. hmm kau berikan aku kekuatan ya allah untuk aku tempuhi semua ini dengan ketabahan dan ketakwaan dalam diri ini .. bukan sengaja aku nda mau pigi ziarah pusara nya tapi aku nda sanggup :( bukan aku benci dia tapi aku nda larat .. hmm ntah laa apa lagi yang aku mau kata .. apa yang mampu aku sentiasa doakan dia .. dan aku tak akan pernah lupakan dia walau sesaat pun .. dialah pembakar semangat ku dlu dikala aku jatuh .. 






Older Post | Newer Post