//Call me maybe




ku terima kekurangan mu dan ku tak akan mengeluh ^.^
04 December 2013 | 4:45 AM | 0 Notification(s)
assalammualaikum ..

hello december .. bulan terakhir dalam tahun 2013 ini .. bulan yang sudah aku kecapi kebahagiaan ku .. bulan yang aku berjaya keluar dari kepompong c NY lagi . yeahh aku bebas dari sangkarnya . dan kini aku bahagia hidup disamping yang tersayang .. alhamdulillah kami bermula dari Kawan seterusnya kami teruskan dengan Teman Tapi Mesra lalu ku penuhi dengan hubungan istimewa .. 1 November 2013 hari bahagia ku .. amin syukur alhamdulillah :) dan 1 December baru2 ne kami genap sebulan .. alhamdulillah . semoga hubungan kami kekal hingga ke jinjang pelamin dan akhir hayat kami .. 






okay antara gambar disaat kami bersama .. siapa dia dimasa silam itu tidak penting bagi aku .. yang penting sekarang dia sudah simpan niat mau berubah .. alhamdulillah :) like my title laa kan .. akan aku terima kekurangannya dan ku tak akan pernah mengeluh .. sebab bagi aku tiada manusia yang di dunia ini tidak pernah melakukan kesilapan meskipun dia seorang ustad/ustaza .. begitu juga dirinya .. sudi terima aku biarpun dia tau siapa aku d masa silam aku .. hmm dan sekrang apa yang aku hrapkan kami sentiasa bersama tidak kira susah senang .. gaduh mana pun kami , mekong mana pun kami , inshaAllah kami selesaikan dengan baik mungkin .. btw my mom and my dad already know him ... tapi belum jumpa la .. mom suda pena skype juga sma wan then pena juga bkol sama wan .. cuma dad saja belum just look him dlm picture jak ne .. terus bilang dad jangan sampai pisang bbuah dua kali lagi . inshaAllah wan nda mcm dia dad .. wish our happines k . uiseh dpt restu suda ne .. then mami sama abah wan pun kenal suda juga sama aku cuma msi belum tau sejauh mana hubungan aku sama wan .. pelan2 bilang wan :) hihi and now sedang skype sama dia .. hihi tuu laa pengubat rindu dikala berjauh ne .. 1st time dapat couple org jauh k .. ahah sakit rupanya sakit rindu ne kan .. syiokk jak ne dia main game r .. itulah dia Mohd Syazwan Alriayasi B. Mohd Rajap .. gila game .. ahahha terutama dota k .. musuh ketat suda tuu .. hmm apapun doakan kebahagian utk kami berdua ok .. 





Older Post | Newer Post